"Tårar i regn. Vem ser dom? Inte jag."





"tårar i regn. vem ser dom? inte jag"
Jag kom bara att tänka på en låt: Noice - Dolce Vita. så jag bad syrran att ställa upp.

Modell: Emma P.
Fotograf: jag.

Idag har det varit en ganska bra dag. vi hade Rörlig Bild A hela förmiddagen. Lärarn heter Lasse Pettersson och har en dotter som heter Amanda. och vi har likadan färg på håret. fick vi veta.
vi skulle egentligen sluta kl 12.00 på fredagar men nu e det så att min kontaktlärare var tvungen att flytta kontaktlärartiden. så nu slutar jag 12.50. + ingen lunch. kurr i magen på det.


Nu ikväll så var det tänkt att typ hela klassen skulle gå på bio (32 pers.), men det slutade med att det bara var typ fem som gick.. så jag bestämde mig för att inte gå jag heller. tar det nån annan gång ist.

Nu e det äntligen helg! det har vrit en intensiv vecka...

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0