11 December

(pappa har fotat bilden med mobilkameran... vi ler bara för att han sa till oss att göra det, skulle aldrig göra det självmant xD)

eftersom det stod fel i schemat och man kommer till skolan en timme förtidigt. det stod att vi skulle vara där 09.00. 10 var det lucia och efter det skulle vi va i labbet fram till klockan 15.00. men så var det ju bara halva klassen som skulle det. jaja, men så vi kollade på Lucia framträdandet och sedan åkte Emma Svärding och jag och handlade lite julklappar fastän vi inte orkade egentligen. Så jag var helt död när jag kom hem. För jag är förkyld! :) äntligen! för nu kanske det försvinner innan jul. :D

men nu e det ju så att jag har en sista dans på söndag...jag vill att det ska gå över nu!

och imorgon ska jag åka och köpa något fint att ha på mig på julafton nr 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0