hej november


jag som tänkte: åå, neeeeeeej! nu e lovet slut. jag vill inte!, men det var faktiskt rätt trevligt att komma tillbaka till skolan igen. fast jag var förskräckligt trött även fast vi inte började förrän 10.40. men som tur var så fick vi gå strax innan fyra istället för 17.10...
men jag har så fullt upp med foto-grejer! och så ska jag skriva ett manus på 350 ord och sen har jag matteprov på måndag :D / :( / :S

och hösten bara flyger iväg, elr i alla fall löven. jag har knappt hunnit fota några höstlöv alls! och när jag kommer hem från skolan är det mörkt. :(

Kommentarer
Postat av: Beca

riktigt fina bilder du tar (:

2009-11-03 @ 22:42:56
URL: http://kattepus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0