75 minuter i plugget.

Dagens schema såg ut ungefär såhär:
08.45-10.00  Datorkunskap
10.15-11.30  Idrott
11.30-14.15  Håltimme
14.15-15.30  Matte

Men i morse på bussen så fick jag ett sms av skolan där det stod att idrotten var inställd. okej, fyra timmar och 15 minuters håltimme. jippie. men så visade det sig att vi inte skulle ha matte heller (samma lärare, men vi tänkte att idrottshallen var upptagen eller något sånt) så vi slutade kl. 10.00. Jaha, vad ska man göra då då? vi slutade liksom 5,7 timmar för tidigt... och dansen börjar 16.30. så jag bestämde mig för att hänga med Alva till Farsta Centrum, och där gick vi runt i typ en och en halv timme. sen åkte jag till mammas och pappas jobb och åt lunch och sen gjorde jag en ny design på min blogg. och snart ska jag nu åka till Balettakademien.
Förra veckan så glömde jag ju min necessär med allt, inte allt men mycket, smink i. så nu ska jag passa på att leta i någon av de där "upphittade saker"-lådorna som finns lite överallt.

På datorkunskapen fick vi göra visitkort, det var ganska kul faktiskt och nu ska vi få åtta kopior av det. :D men vi var tvugna att ha Kulturamas logga på och den nya e så ful. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0