Sjuk och nytt Close-up +4 filter.

idag är jag sjuk. så jag har varit hemma. och så råkade jag somna typ 12.30- 14.00 elr nått sånt. och jag hann drömma! :

Jag var på ett fotoläger av något slag. Alva von R. och Cecilia c. var med. Det var värsta paradiset med vattenfall, ängar och solen var såhär som jag tycker att solen ska vara när man fotar. och själva fotoledaren var en fotbollsspelare som jag såg i går, jag tror att han spelade i Inter och han var ganska ful egentligen.  
det satt en tjej i rosa nattlinne och målade vid vattenfallet. jag försökte fota henne men när jag tittar genom hålet på kameran så kan jag inte se så bra...det är typ suddigt och vitt och jag ser bara vissa "fläckar" av henne.
och det visar sig att jag är halvt blind! fan också man kan ju inte vara fotograf och inte se något! 

Jag vet vad jag fick det ifrån. Igår på tunnelbanan påväg till dansen från Farsta när jag hade varit med Alva von R. så satt det två tanter och pratade bakom mig. de snackade om ögonproblem typ. och de sa: "Jaa, en väninna till mig, hon är ganska ung, runt 70 års åldern, hon är nästan helt blind! de har opereat henne, men det hjälpte inte..." 

Och förresten så fick jag mitt Close-up +4 filter idag och var bara tvungen att gå ut och prova, men jag orkade inte riktigt konsentrera mig.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0