Studiedag! <3

men jag kunde ändå inte sova så länge som jag ville. Det är dags för mitt område att bygga om infiltrationerna, vilket betyder att det är en massa grävmaskiner och sånt som börjar arbeta typ halv sju på morgonen. förra veckan var de hos mig, och nu är de hos grannen. :(

men jag har ätit en långsam frukost , spelat piano, fotat, ätit lunch, tittat på tv och redigerat bilder. än så länge.

 och jag har träningsvärk i hela kroppen. och nu ska jag försöka stretcha mig ner till splitt fram till jul. det gör ont, men jag vill.
Igår på dansen så började vi med en koreografi till Womanizer... kul, men det går så sjukt fort alltihopa!

Foton från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0