Dagen igår.

Igår var det torsdag. torsdagen började inte alls bra. För det första så började det regna, och jag missade att ta med ett paraply. jag som redan innan hade en dålig hårdag lixom. och sedan är hissen ur funktion, så vi får springa upp för alla trappor upp till 7:an... och då fungerar inte passerkorten i kortläsaren, så vi står där och knackar på dörren och till slut kommer det några och öppnar. och Emma var sjuk. och jag var trött hela dagen och orkade inte riktigt koncentrera mig. och efter skolan åkte Alva, jag och Anton till Nationalmuseét för att göra KuIH-uppgiften. och det var en massa jobbiga och svåra frågor. t.ex. välj en bild som inte är en renässansmålning och förklara varför. eller vad händer på bilden, förklara människornas relationer och hur påverkas de av gudarna runtomkring? och när vi skulle gå från museet så hittade jag 2 enkronor i ett sådant här skåp, där man kan låsa in sina jacka.

haha när jag kom hem så somnade jag i soffan.. så jag hann/orkade inte skriva något då.. ahha MEN NU ÄR DET PÅSKLOV! :D

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: okej:)

2010-04-02 @ 14:00:54
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0