Remember Me

Igår var jag först på skolan och spelade in de sista scenerna till slutfilmen. det gick... bra. när vi var klara råkade jag och alva krocka, men det känns omöjligt att förklara, så jag försöker inte ens.
Efter det såg vi Remember Me. den var bra. och lite sorglig. men slutet kom lite oväntat tycker jag. jag hade absolut inte kunnat räkna ut att det skulle hända i förväg. och det var typ bara tjejer i biografen så... hahah det var så kul på slutet då alla började snyfta, men jag var på lite flummigt humör den dagen, så jag hade lite svårt att hålla mig för skratt. hehe.





Foto: Amanda Pettersson (jag)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vilken rolig idé att göra så med klossarna! :D

2010-04-12 @ 07:29:36
URL: http://tildizworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0