Städa.

Jaaaa. Idag städar jag. allt och noga.
men nu är det ju sportlov! :D det var i sista minuten! :P
imorgon kommer farmor & farfar och några kusiner för att fira min syrras födelsedag (som var i måndags)... så då missar jag dansen..

Och jag har fått i uppgift att fixa en filmposter till Markos nya film... mm. får se hur det blir, men den har premiär i typ maj tror jag, så jag har ju ganska gott om tid. men det blir kul!

och nu börjar det töa och vara sådant här tråkigt väder, som inte är speciellt kul att fota i. Men denna snö lär aldrig försvinna, för jag hörde att det skulle bli såhär apkallt igen nästa vecka...

Bilderna är tagna innan julafton 09 .




Foto: jag


Kommentarer
Postat av: JoachimT

SV: Ja allt är bra med mig! :D Just nu tråkar jag på et hotell! ._. Thank god for the internet! :D



Jätte fina bilder!

2010-02-27 @ 21:44:54
URL: http://joachimt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0