fika med Tove.

Idag har jag varit och fikat och fotograferat med Tove. :D
Det känns som vi har varit över allt. först gick vi runt lite i Gamla Stan. sen fikade vi på Götgatan. Sen gick vi till Gullmarsplan. sen åkte vi tunnelbana till Slussen. Sen åkte vi buss till Henriksdal. Och där gick (sprang) vi omkring i Hammarby Sjöstad och fotade solen. Efter det gick vi till Sickla, där tog vi en buss till Slussen. Sedan köpte vi varm choklad igen och tog sedan bussen hem.

+ först var jag ju tvungen att gå två kilometer till bussen som gick till Slussen. I snön. och det var halt.

och nu är jag trött. pang sa det när jag kom hem.


Tove.


Tove.


Kommentarer
Postat av: Tove

bilderna är underbara. :D

2010-01-07 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0