första dagen i plugget.

Idag var det första dagen i plugget. det gick bättre än jag trodde. vi har ett nytt schema.. tisdagar har vi en massa lektioner mellan 09.00-17.00. lång dag. men jag lyckades överleva utan minsta problem, med tanke på att det var första dagen efter lovet och man har inte riktigt kommit in i rutinerna än, men sömnen. och maten för den delen. nu har vi ju fått gratis mat i skolan. vilket leder till att många fler äter mat i skolan. vilket leder till en extremt lång kö, som fortsätter upp i ena trapphuset, och det blir lite ont om sittplatser även fast de har byggt om på plan 7 så att det blir fler platser där, men det är ju inte riktigt klart än.
nya mattelärarn verkar..helt ok. han överraskar. elr vad man kan säga. han kan vara riktigt...bestämd(typ, hittar inget bättre ord just nu) men han skämtar och förklarar rätt bra.
nu ska jag försöka jobba lite med bildspelet..elr i alla fall försöka välja musik. Jag fick nyligen planeringen för fotolektionerna framöver mejlat av läraren...och bildspelet ska inte redovisas förrän i mars(!) så då är det ju lugnt...nästan lite för lugnt...



Gröna Lund i somras!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mysiga bilder! Det är sådana som gör att man vill ha lite sommar nu!

2010-01-12 @ 20:10:55
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0