mina fotograferade katter.

idag har jag ägnat mig åt att fota mina katter. men asså att det ska vara så svårt med svarta katter... och båda är svarta också. men vad gör man...
jag skullle vilja ha lite mer kontrast i de sista bilderna..men då ser man bara ögonen på katten...och konturerna... :/
men det roliga var att båda satt helt stilla.. det gör dom inte i vanliga fall när jag försöker fota dem.

och jag har just kommit på en genialisk idé till mitt bildspel! ahhahahahahahha och jag tänker inte säga... x) men jag har tyvärr fortfarande inte valt någon låt...och det var typ det som var själva grejen... men jag har hittat på en egen liten berättelse att berätta. om det blir bra nu då.... det får vi se.. hoppas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0