När man inte har något bättre att göra.

idag har jag inte gjort någonting, vad jag kommer på nu i alla fall. förutom att jag har fotat lite.
jag har nästan ingenting att göra på jullovet nu, känns det som. men det är ändå snart slut. men det visade sig att jag ska få besök imorgon av farmor och farfar :)
på torsdag ska jag åka och fika och fota med Tove, för vi har inte träffats på länge nu. det ska bli kul. och sen ska jag åka med Alva och kolla en massa secondhand butiker någon gång också.
och så måste jag ju såklart plugga lite till kultur- och idéhistoria provet om medeltiden som äger rum första torsdagen efter lovet. usch usch.
jag har lite ångest över hur jag ska göra med dansen kommande termin. jag vill dansa så mycket. och många lektioner är samtidigt, så jag måste välja bort några.. det är svårt! och så måste jag har tid någon gång i veckan som jag kan plugga på... knepigt.

här kommer lite snabba bilder som jag just tagit:

här har jag photoshopat lite och satt ihop två bilder...det blev väl sådär. det är något jag måste träna mer på... men det var svårt att få fägerna någolunda lika.


hemma gjord snabb studio, med ett skrynkligt lakan bakom. haha. men det gör ju också att bilderna ser lite äldre ut...som de ska.

och mitt photoshop bråkar med mig! han vägrar spara filerna i jpg... :(
men efter ett tag lyckas jag i alla fall fixa så att de går att ladda upp dem..men de blir inte lika bra...liksom,. och så hinner jag bli lite irriterad först.. hah



men ha det så bra! god kväll!
P.S ikväll är det Stolthet & Fördom på Tv3...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0