sommar mitt i vintern. och parkour.

Idag har jag skrattat. Det kan dels bero på att det är så himla roligt i skolan. Eller att det är så roliga människor i skolan. eller att jag är väldigt trött och skrattar för ingenting! Jag har haft Datorkunskap, Idrott, håltimme och matte. Vi har en ny Idrottslärare. Han gick ut Idrottshögskolan i december. och hans stora intresse är parkour! :S och det är just parkour som vi kommer hålla på med på idrottlektionerna... Jag kommer dö! seriöst. Springa på väggar och hoppar mellan hustaken i Hammarby Sjöstad. :S


Men lite somrigare biler så här mitt i vintern:



Kommentarer
Postat av: Anonym

skämtar du jag vill också ha din lärare! parkour äger!

2010-01-15 @ 13:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0