Torsdag.

När jag vaknade i morse så var jag redan trött...  varför? undrar jag.  jag gick ju och la mig hyffsat tidigt och har sovit hela natten. jaja.. men så missade jag bussen... och sedan var tvärbanan försenade, så jag var som tur är inte ensam om att komma sent till engelskan. Sedan hade jag svenska.. och sedan lunch på 45 min. och som sagt så är det extremt lång kö till maten... kön fortsätter upp i trapphuset. På varenda lediga minut har vi pluggat inför Kultur- och idéhistoria provet. Efter lunch gick det av stapeln. men provet var faktiskt rätt så enkelt.. så det gick nog bra. och sen var det sammhällskunskap. Vi håller på med ett grupparbete. vi ska ta reda på hur man gör för att påverka EU:s miljöpolitik. hur man får sin röst hörd. sedan vecka 5 ska vi redovisa. Redovisningen ska hålla på i 15 minuter + så ska vi leda en diskussion på 10 minuter. men på denna lektion var alla vädigt tötta och sega...
Efter skolan var Emma och jag på Medborgarplatsen och hämtade ut biobiljetter. För imorgon ska vi se Avatar! :)

Nu sitter jag här i soffan och är trött och har lite huvudvärk. men snart kommer Glee! :D och så tänkte jag rita lite, träna på att rita självporträtt eftersom vi ska göra det på estetisk verksamhet.

Eftersom jag är på den lilla bärbara datorn så har jag inte så många bilder att välja mellan. men här är en från maj/juni 09. tagen på Vaxholm. jag var med på en dans/opera föreställning där, denna gång. och jag tjänade 200 kr x) :)


God kväll!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej fett fin bild!! :D och jag är med i din heder :D:D:D jag bar älskar den bilden =D=D=D Kramar en mycket glad Tess :P <3

2010-01-14 @ 19:09:51
Postat av: Piinky - a story about a girl

okejokej =) de är bara bra med mig!



Kram

2010-01-14 @ 19:39:23
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Frida

gud så snygg blogg! (:

2010-01-14 @ 20:48:47
URL: http://molnljuset.blogg.se/
Postat av: Frida

gud så snygg blogg! (:

2010-01-14 @ 20:48:49
URL: http://molnljuset.blogg.se/
Postat av: Frida

gud så snygg blogg! (:

2010-01-14 @ 20:48:51
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0