Underbart! elr..inte!

Idag efter skolan så åkte jag till musikens hus för att vänta på min syrra när hon spelade tuba... och självklart, elr absolut inte självklart så glömde jag min väska där! Attans! med plånbok och nycklar och allt i. och det knäppaste är att jag ALLDRIG glömmer något... :/ men vi ringde dit och jag kan komma och hämta den efter kl 14 imorgon...  hur ska jag överleva..?

övrigt om dagen så har den varit ganska seg... men Emma occh jag åt lunch på Max. Det var gott! :D 
och imorgon ska jag bara ha Rörlig Bild A :D 

 


förresten så disskuterade vi bd-poppare på matten! :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina bilder :D

2010-01-21 @ 23:28:34
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0