Studiofotografering.

Idag på fotolektionen fotade vi i studio. Innan det så skulle jag ju spela piano, som varje måndag. men när jag kom dit så var det en tant där som frågade: "Vad gör du här?". så svarade jag: "jag ska spela piano men Lena". och då sa tanten: "det går inte, det är ju studiedag!". trevligt att alla utom jag hade fått veta det...
och imorgon är det ju nationella proven i engelska, igen... kl. 08.00. vilket betyder att jag måste gå upp typ 05.30 imorgon. underbart!

men här kommer lie bilder från dagen:



Modell: Ida



Modell: Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

http://www.regnarbast.se/index.nya.php?bidrag=b6 RÖSTA NU ALLA COOLA BRUDAR OCH DUDES!!! <3

2010-05-04 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0