Mer snö? Nej, tack!

Nu har jag inhandlat nästan alla julklappar, tror jag. Nu vill jag åka och köpa något fint presentpapper, som bara jag får använda. så man ser vilka julklappar som kommer ifrån mig ;)
Gillar inte snö alls. usch usch. det räcker om det bara är snö på julafton, annars är det inte trevligt alls...
Planerar vart jag ska bo när jag blir stor. För tillfället vill jag flytta till Biarritz. (byter plats lite då och då... men nu har jag hållt fast vid Biarritz ett tag). :)
Lite bilder från i somras:




Foto: Jag
Plats: Portugal

Kommentarer
Postat av: ida

SV; Jag har inte tagit någon bild från dig :s pussrute-bilden hittade jag på google. skulle jag ha tagit den, skulle jag ha frågat först såklart!

2010-12-21 @ 14:47:54
URL: http://idalb.blogg.se/
Postat av: ida

jämförde bilden på min blogg och bilden på min facebook, och du har rätt, den är din. jag visste inte det, jag lovar! jag tar bort bilden/inlägget. sorry.

2010-12-21 @ 17:10:37
URL: http://idalb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0