14 augusti.

Idag är jag hemma ensam igen. emma skulle till frissan och sen vara med en kompis tror jag. men jag bestämde mig för att bara vara hemma och ta det lugnt. jag har bl.a sovit i soffan.
imorgon kommer mormor och morfar hit och strax ska jag gå och baka. någonting.
efter att ha umgåtts med mina katter mycket och ofta så har jag kommit fram till att en av dem inte är en katt. utan han är någonting annat. fast han ser ut som en katt. han är liksom lite konstig ibland, beter sig inte som en katt.
förresten så sydde emma en jätte söt kjol igår. jag försökte oxå, men tappade koncentrationen snabbt.
nu sitter jag här och lyssnar på musik och tittar igenom lite bilder. eftersom jag fryser om händerna, så blev de lite vinterbilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0