10 juli



nu har min lilla lilla syster åkt på cirkus med farmor och farfar. hon blev bjuden, visst jag har också blivit bjuden av dem på cirkus, men ändå. jag tycker om att gå på cirkus.
Sandra har typ fått en massa gratis biljetter (typ åtta stycken tror jag) så på tisdag ska jag kolla på Britney Spears i Globen. Haha. men det är ju gratis och så får man nått att göra. och ni kommer inte att få se några bilder, för jag tänker inte ta med mig kameran. så det så. hehe, jag tror inte att jag kommer ta med den i alla fall.

och jag har värsta problemet:
jag vill ju såklart fortsätta att dansa i höst  (jag ska börja på popping också! =D om det nu passar med mitt kommande schema). och jag har ju gått ut F4 (nivå, nu pratar vi om Balettakademien här..) och ska alltså börja i en grupp med nivå F5 för att få lite utmaning. men Balettakademien har taggat ner på kurser här i och med finanskrisen och allt och då finns det plötsligt ingen ungdomsgrupp med nivå F5 (balett + tåskola, svåraste nivån för ungdomar) utan bara F3/F4. men då finns det ju vuxengrupper utan tåskola + att det är typ bara tanter (och gubbar !!) som går i de grupperna. 
och jag kan ju inte tänka mig att bara ha balett en gång i veckan (+ popping och commercial jazz) liksom. att jag vill ju dansa tåskor nån gång oxå!
buääää...! bläää....! hjäälp...!

Kommentarer
Postat av: Ove

Fotade du något på cirkus då? :o Det som är helt underbart liksom.

2009-08-01 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0