Sista söndagen i grundskolan!

hej hej.
idag har jag varit sprallig, även fast jag mår "börjar bli sjuk". Men det beror nog på att jag var barnvakt åt min lillasyrra i torsdags och hon var sjuk. men jag får inte bli sjuk nu! jag ska ju strax åka till Frankrike ju. och idag köpte vi lite tillbehör till resan; bärbar Dvd-spelare med två skärmar, kylbox som man kopplar in i bilen så att den är kall hela tiden, en ny GPS(den förra blev stulen) + lite andra saker till mitt nya hus. :) super kul, det börjar faktiskt att se ut sm om det bor någon där inne nu.
Dagens bilder har temat Regnbåge. Idén har jag tagit från en annan , så att ni vet.

När jag satt och redigerade dessa bilder dök det upp en älg utanför mitt fönster, kungen av jungeln, eller nej, skogens konung. fast det här var ju en tjej så.. aja hehe

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: okej måste verkligen skaffa mig än bättre kamera:P

Du är jätt dukrig på att fota verkligen:D

Kram<333

2009-06-07 @ 21:21:05
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0