En trött torsdag...

Vet ni vad jag gjorde igår då? sket i franskan, och lyckades gömma mig från franska-fröken hela dagen! x]
Idag har jag varit jätte trött, fast det har jag ju varit typ hela veckan, men i alla fall så har jag skrattat jätte mycket idag. Tove H trodde att Vilhelm hette Willian och undrade hur William stavades. Och hon skulle förklara vem William(Vilhelm) såg ut.. haha jag kissanästan på mig x) och sen när Ian och jag skulle förklara det för Vilhelm så började jag nästan gråta.. oj oj. jag får så ont i kinderna. heh
+ mycket mer som varit roligt.
men grejen e att vi har redovisning imorgon morgon och vi har inte fixat något alls, inte ens pratat om hur vi ska göra... och jag e gruppledare.
projektet har varit kul, men jag tror inte att det har gått så bra.. egentligen.

Idag på lunchen köpte jag två par lösögonfransar och fem par svarta strumpbyxor 20 den. Imorgon, lördag och tisdag är det föreställningar.
Idag har har oxå ätit jordgubbar! Det var riktigt gott.

Två av dagens bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0