+ jag är kär i en ängel.

Idag var solen fin. speciellt fin.vår fin. då blir det bra bilder + att det är varmt och skönt, men inte för varmt.
13 maj. Idag har mitt mellannamn namnsdag (Linnea) och Robert Pattinson (spelar Edward Cullen) fyller år. Bra dag. Förutom franskan. alltså jag gillar ju franska, men inte franskafröken. hon är inte alls bra. hon planerar inte lektionerna och kommer inte ihåg något alls.
annars var det en bra dag. min pappa har just nu en fotbollsmatch och jag var och kikade början på den. de leder med 1-0. :-D
+ Jag är kär i en ängel.

Lilla Lillasyster. Underbara ögon.Lilla Lillasyster. underbara ögon.Lilla Lillasyster. underbara ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0