Sommaren är söt.

Nu för tiden har vi idrott utomhus, oavsett väder. så idag på idrotten var vi ute och gjorde klart nationella provet i NO. springa fram och springa tillbaka, och ta pulsen. Kallt.
Egentligen så skulle allting, alla uppgifter och läxor och sånt, vara inlämnade imorrn. Vilket är kaotiskt stressigt för mig, eftersom jag har varit upptagen hela helgen, och förra veckan.  Men idag fick jag höra att de har flyttat detta sista datum till på måndag, härligt tänker man. Men jag har bara hört det ifrån elever, ingen lärare.. så.. men jag ska göra allting så fort jag kan ändå.
Idag sades det att det skulle regna på eftermiddagen, men när jag kom hem så var det sol. Då tog jag fram kameran och fotade! eftersom jag inte gjort det på en vecka nu, kameran har vilat tillräckligt! :P
Några av dagens bilder, kommentera gärna! :D


Kommentarer
Postat av: tess

du får alltid så himmla bra bilder kram kram tess

2009-05-20 @ 21:16:28
Postat av: Olivia

Hejhej!

Vilka fina bilder du har tagit vad har du för kamera?<3

2009-06-04 @ 09:00:53
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0