Vilken färg har själen?



Jaha. I fredags var hela familjen på middag hos familjen Amble. Det var mysigt, trevligt, roligt och allt sånt där.
I lördags var vi på kalas hos Elin (kusin) det var tråkigt och allt sånt där.
Men nu har jag flyttat in i mitt nya hus på riktigt! :-D
Snart ska jag åka till baletten en snabbis och hämta lite scenkläder, efter det ska vi åka och hämta sådana här teaterspegel-lyslampor. typ. men ni vet när det sitter en massa lampor run om spegeln. i alla fall så är det så det jag vill ha i mitt badrum. och det ska vi troligen fixa idag. :-D
Bilderna är från igår när det regnade. mina syrror höll ett paraply över mig och min kamera medan jag fotade :-D hehe

Kommentarer
Postat av: tove-lisa

topp bilder amanda. :D <3

2009-05-24 @ 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0