jobbig dag slutade...bra

allt var fel idag kände jag.
så man kan ogilla en håltimme på tre timmar.

jag var så himla nära på att åka hem istället för till träningen, men det gjorde jag inte! det var tur. för jag blev på bättre humör. det var kul. vi hoppade på knäna (med knäskydd, men det gjorde lite ont i alla fall) och kastade oss på golvet. för det gör man i locking.
om jag inte har blåmärken imorgon så är det något fel på mig.

och så fick jag ett utländsk mynt av Manne. för att jag var så duktig...elr inte. jag är ju inte den som kastar mig ner på golvet utan att ta i händerna hur som helst..... men efter typ 1,5 timmar så gjorde jag det. Och då fick jag pengar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0