61% tur? njäää...

Dagen började med datorkunskapsprov, eller nej. det började med att jag väntade på bussen och det snöade. sen var det datorkunskapsprov. och så  fick jag reda på att jag bara fiick G på matteprovet.
när jag gick över övergångsstället till balettakademien så blåser min mössa av, så jag var ju tvungen att springa efter den. mitt bland alla bilar.
sen när jag byter om till danskläderna så går min nagel av. härligt.
och sedan på lockingen så körde vi lite improvisation, och det tycker jag ju inte om.

och på ett sånt där typ test på facebook stod det att jag skulle ha 61% tur. jag tycker inte alls att det verkar stämma.

och nu när New Moon snart kommer ut så har jag börjat läsa om alla  böckerna igen. Nu har jag läst klart Om jag kunde drömma och ska idag börja på När jag hör din röst. vi får se om jag hinner läsa alla innan premiären.
och boken i bilden är faktiskt någon av Twilight-bökerna, men jag kommer inte ihåg vilken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0