Ännu en historisk dag på Kulturama.


(bilden: Frankrike, sommarn 09, fotograf: jag)
ännu en historisk dag på kulturama! skavi se vad de hittade på idag då? jo,FN:s generalsekreterare Ban Ki-Moon kommer och hälsar på.
Tv4 människor med filmkameror, jornalister, fotografer, limousiner och livvakter i kostym och har sådana här knorviga saker vid nacken och går runt och pratar med sig själv.

+ det var en tjej på Idol som åkte ut i slutaudition..som jag tycker sjunger så underbart. hon går på Kulturama! + en tjej som var så ledsen första programmet..
+ hon som  är med i High School Musical musikalen...men hon gick ut trean i våras tror jag.
vilket leder till att om jag går på kulturama så kommer jag bli känd :D

och jag skrattat mycket idag, även fast jag var dödstrött och bara ville åka hem... ;)
+ jag var ute och fotade emma, till förra veckans uppgift att fota rörelse. det såg hur bra som helst ut på kameran...men på datorn.. bläää! så nu e jag lite irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0