jobbig dagen har varit.

precis som i det tidigare inlägget så har jag sovit dåligt och varit trött hela dagen. och så har jag ont i huvudet och är lite smått irriterad. speciellt på kylan. usch. visserligen så gillar jag mössor, vantar, halsdukar och sånt, men inte kylan får mig att tappa känseln i tårna och fingrarna..
dagen idag så började vi 10.40 med ett matteprov, som var svårar än jag trodde, eftersom det var mycket bråk.. och jag tycker inte om bråk.
efter lunch hade vi "öppen scen" och vi fick titta på indisk dans. men många gick redan innan det var slut, så det gjorde vi också.
på den rörliga bilden hade vi ett skriftligt prov på dramaturgi. efter det gick vi ut och filmade övning 2. det handlade om att hålla sig till reglerna typ. som 180 graders-regeln och sånt.

hemma kollade jag igenom lite bilder från resan i sommras (bl.a dagens bilder) och så mycket man längtar dit igen alltså. och idag faktiskt så bokade vi ett hus i Portugal nästa sommar! :D


bilderna är från Danmark i sommras. påväg ner till Frankrike.


Kommentarer
Postat av: Becca

Nej usch ,fy och blä!!!! Bråk gillar vi inte! :P

2009-10-06 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0