nu sitter jag här igen...

framför tv:n med den lilla datorn i knät. Även dagen idag har inte varit en av de bästa. Av någon anledning så var jag trött, men inte så super mycket direkt, hungrig och kände mig lite irriterad på allt och ville bara åka hem. men så åkte jag och spelade piao, och då blev allt bra igen!
nu har jag precis gjort klart svenska uppgiften: skriva en statsskildring så det är ju bra...
imorgon ska jag åka och dansa locking igen, men jag är lite sur/arg på tränaren för han tvingar mig att improvisera...även fast jag inte tycker om det.. :/ och är heller inte så bra på det.

Eftersom jag är på den lilla datorn så har jag inte tillgång till så många bilder, därför blir det en från förra året. midsommarafton faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0