God morgon!

asså... jag vaknade för en timme sedan.. alltså typ halv tolv. och jag är lixom ingen sovmänniska så detta är nog ett nytt rekord! hahah. men jag vaknade liksom först kl 8, men då tänkte jag att jag har ju ändå inget att göra såhär tidigt så jag väntar väl lite med att gå upp då. o sen somnade jag om och drömde en konstig dröm... och vaknade 11.25.

så jag har inte ätit någon frukost, men nu tänker jag gå och äta lunch. och sen ska jag nog ut o fota lite, det är ju så soligt och fint!



god morgon! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda - [ Fotoblogg ]

sv:; hehe, tack så mycket! :D vad ska du göra idag då?

2010-03-03 @ 12:52:50
URL: http://ettstortmochettliteta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0