27 april



Lång dag. Lååååång dag. Och nu är jag trött och har ont i huvudet. Men jag måste läsa ut en bok tills imorgon (Vi ska ha boksamtal på svenskan), Jane Eyre, typ bara 60 sidor kvar, så det borde gå. Det tråkiga är att jag gillar verkligen boken, och vill verkligen läsa den, men nu hinner jag inte riktigt läsa ordentligt och ta in allt. Synd, för det är en bra bok.
Och jag är ju såhär allergisk mot bl.a pollen, och jag har tabletter som jag borde ta, men jag glömmer bort det på morgonen, då jag är så stressad liksom. Men då får man stå ut med rinnande näsa och ögon...
Vill ha sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja visst är den :D

2011-04-28 @ 21:28:06
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0