24 maj

Nu sitter jag i skolan i datasalen, men funderar på att kopiera lite bilder som jag nyss framkallade. Jag har egentligen redan slutat för idag... Kom till skolan för att få uppgiften, sen hejdå! lite onödig dag kanske. Men hur som helst så måste jag fota fem nya bra bilder tills på torsdag. Bilderna ska passa ihop med några andra bilder som jag fotade utomlands i somras, lite svårt i dethär regniga vädret. Så nu väntar jag på att min syrra ska komma hit med min kamera och sen ska jag ut på stan och fota!


Foto: Amanda Pettersson

Kommentarer
Postat av: Matilda Sigemo

SVAR: Tack så mycket Amanda! :) Jag ska snart lägga upp flera bilder! :D

2011-05-24 @ 19:46:17
URL: http://matildasigemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0